sunnuntai 24. elokuuta 2014

Home sweet home

Tässäpä aikamoinen kuvapläjäys 20,5 neliöstäni. Olkaapa niin hyvät!



 Eteisestä tupakeittiöön päin...


Ja toisinpäin...


Tupakeittiötä



 Nukkumanurkkausta ja mahtuihan mun telkkarikin tänne




Vessaa (vaikka mulla on iso peilikaappi, ei mun kaikki tavarat mahdu millään sinne...tyypillistä naisihmistä??)



Mun ihana täyspitkä parveke! Like it!

Ja loppuun kämpän pienet yksityiskohdat, jotka tekee tästä kodista juuri minun kotini:

 

Tove Jansson kokoelmani <3



 Kaverit piti huolen, etten unohda heitä välimatkoista huolimatta - kiitos ihanat! <3







Kun tultiin ekaa kertaa tänne mun uudelle kämpälle siivoilemaan, aattelin, että eihän täällä mahdu edes kääntymään sitten kun tavarat on paikoillaan. Mutta onneks mulla on valkoiset kalusteet. Ne avarsi tätä tilaa ihan hullusti. Kyllä siinä vaiheessa tuumin, että voisi tässä sen 3,5 vuotta asua, kun vuokrakin on niin älyhalpa ja sisältää kaikki maksut. 
   Mulle on on sieltä lukioajoista kehittynyt omanlainen sisustusmaku. Perusidea on, että suuret linjat valkoista ja mausteväreiksi sitten jotain räväkkää. Yleensä fuksiaa/lilaa, mustaa ja harmaata. Oli ilo huomata, että tässä kämpässä seinät on valkoista/ihan vaaleenharmaata (mitä katsojan silmä sitten sanookaan) ja keittiön kaappien ovat harmaata. Kylppäri on perus opiskelijaboxin väritys, sillehän ei voi mitään - pitää vaan sisustaa en mukaan. 
   Toinen positiivinen yllätys oli, että täällä pinnat on tosi hyvässä kunnossa. Paljon paremmassa kuin aikaisemmin Jämsässä. Suurin syy tälle varmasti on se, että poraten ei seiniin saa kiinnittää mitään. Parit propunreiät oli eteisessä, mutta kiinnitettiin siihen sit naulakko. Iso taulu kiinnitettiin taulukoukulla ja muumitaulut laitoin expedit-hyllykön päälle. Ne sopii sinne tosi hyvin. 
   Ylipäätään tekstistä voi varmaan huomata, että täällä Ylivieskassa asustelee onnellinen nuori nainen. Koti näyttää mun kodilta ja pienuus ei juurikaan haittaa. Kaikki tarpeellinen mahtui tänne ja ei yks ihminen nyt hirveesti tilaa tartte. Joten voi olla, että tämä kämppä palvelee mua seuraavat 3,5 vuotta helposti, ellen ajan saatossa huomaa "tää ei vaan toimi"-juttua. Toivottavasti en. Nyt kun vielä huominen tulis nopeesti ja pääsis opiskelumaailmaan taas kiinni! :)

Mitäs mieltä  siellä ollaan tästä pienestä kodista? Tai blogin ulkoasusta, mistä vaan? Antakaas vaan äänenne kuulua!

~ Roosa ~

Ps. On täs kämpässä ehkä sittenkin yks huono puoli...mustat matot, joissa näkyy pieninkin pölyhiukkanen. Miks Roosa sait päähänpinttymän mustista matoista? ;)

4 kommenttia:

  1. Tosi viihtyisän ja kodikkaan näköinen koti sinulla!:) mistä oot löytänyt tuon suihkuverhon? Haluisin samanlaisen! -E

    VastaaPoista

Rohkeasti vain kommentoimaan, kuulen mielelläni sinusta <3