perjantai 1. elokuuta 2014

Kuvauspäivän 31.7. saldo







Toissapäivänä tosissaan kävimme ystäväni kanssa kuvailemassa Pukinvuoressa musta vähän uusia kuvia. Merjalla on todellinen laatutakuu! Oikeesti, kukaan ei saa hymyileen yhtä aidosti. Parissa kuvassa hymyilen kyllä vähän liiankin muikeesti, mutta voin syyttää/kiittää Merjan poikaystävää ja samalla mun rakasta serkkua huikeesta tausta-avusta. :D Mun henkilökohtainen suosikki on toi yllä oleva kuva, se on jotenkin vaan luonnollisen kaunis ja siihen on vangittu hienosti se hetki. Näistä muista en osaa päättää ja mulla onkin suuri valinnan vaikeus esim. Facebook-profiilikuvaksi. Mikä on teidän mielestänne paras?





 Tää on ihan hirvee, mut hyvä esimerkki mun serkun ilmeilytaidoista ;)


Mutta anyway, kiitokset lähtee tähän suuntaan! Kiitos mun parhaalle ystävälleni sekä viralliselle hovikuvaajalleni Merjalle kuvista ja ajasta - oot rakas ja paras! <3

~ Roosa ~



4 kommenttia:

  1. Oot kaunis! :) mun suosikkikuvat on eka ja kuudes kuva! Sekä kaverikuva on iloisen näköinen! -E

    VastaaPoista
  2. Säkin oot paras ja rakas mutta myös kaunis! <3

    VastaaPoista

Rohkeasti vain kommentoimaan, kuulen mielelläni sinusta <3