perjantai 10. lokakuuta 2014

Syyskuvailuja

Viime viikonloppuna Jämsässä käydessäni näin paljonkin rakkaita ihmisiä, kavereita ja ystäviä. Tärkein niistä lauantaipäivän tapaamisista oli tietysti Merjan näkeminen. Oli outoa nähdä rakas ystävä 6 viikon tauon jälkeen. Yhtäkkiä se ihminen, jota et oo nähnyt pitkään aikaan, onkin siinä. Eihän siinä osaa sanoa mitään järkevää. Mutta kyllähän se alkushokki ja kankeus siitä hävisi äkkiä Hesessä burgerin ja ranskisten merkeissä. Sen jälkeen mentiin (minnekäs muualle kuin) kuvailemaan. Kuvauspaikaksi tällä kertaa valikoitui Särkijärvi syksyisessä ankeudessaan. Mutta Merja on niin loistava, että kuvista ei välity mikään muu kuin syksyn raikas maisema ja ilo. Niin ja tietysti päivittynyt hiusten väri juuri olleen parturikäynnin ansiosta. Nauttikaahan kuvista - mä oon ihaillu niitä jo muutaman päivän! :)




 







Mitkäs on teidän suosikkeja? Viides kuva ylhäältä lähti profiilikuvaksi Facebookiin, päivittelen sen ehkä tännekin profiilikuvaksi. Muuten en kyllä osaa itse valita, musta kaikki on niin hyviä. Siksi suurkiitos taas kameramestari Merjalle, oot niin paras!

~ Roosa ~ 




Ps. Toivottavasti räpsitään yhtä ihania ja upeita edustuskuvia vielä vanhoina mummoinakin! ;)

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä sama kuva mutta kaikki on kyllä tosi hyviä.mulla on cp ja mietin että miten se näkyy sun liikkumisessa ja arjessa, onko sun pääseekö sun asuntoon esim. Hissillä eli onko talossa hissi. Kysyn tätä koska ennen kävelin ilman apuvälineitä mutta cp silti näkyi hyvin esim juuri liikkumisessa nykyään tarvitsen enemmän apuvälineitä. Oon siis vaan kiinnostunut. Hyvää syksyä ja voimia opiskeluun. Tosiaan pitää muistaa välillä pitää vapaatakin muuten ei pää kestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! :) Jos lähden vastaamaan kysymyksiisi kommentilla, siitä tulee varmasti liian pitkä. Joten teenpä asiasta lähiaikoina postauksen. Mun on muutenkin pitänyt tehdä postausta mun liikuntatottumuksista, joten kommenttisi antoi mukavasti lisäpotkua asiaan. Jääpä odottelemaan, niin saat vastaukset kysymyksiisi postauksella nin pian kuin ehdin! :)

      Poista

Rohkeasti vain kommentoimaan, kuulen mielelläni sinusta <3